30-04-14

schrijven: willekeurige onderwerpen


  tattoo's   

Ik wil al van jongs af aan een tattoo, toen ik heel klein was heb ik altijd al een roos op mijn schouder gewild. Tsja, hoe zal ik het zeggen... Als er geen leeftijdsgrens was voor tattoo's, was ik nu al een heel sprookjesbos. Het liefst zou ik armen vol bloemen hebben, met hertjes en konijnen en eekhoorns die er tussendoor lopen en kabouters op mijn buik en mijn sterrenbeeld op mijn pols en een pijl op mijn vinger en een vis achter in mijn nek en- en- en-.............
Als ik 18 ben, laat ik een hele kleine tattoo zetten. Om het uit te testen. Als ik dan nog steeds een wandelend schetsboek wil zijn, laat ik het hele sprookjesbos van hierboven op m'n lijf zetten.
Hetzelfde geld voor oorpiercings. Ik heb er op dit moment 3 in het ene oor en 1 in het andere oor, allemaal vanonder, in mijn oorlellen. Als piercings niet zoveel zouden kosten zou ik meteen oren vol ringetjes en knopjes hebben! Niet gematchd natuurlijk, ik draag al mijn oorbellen door elkaar ;)

 gedicht  

Jij
Jouw hart is van steen
Maar je woorden zijn als goud

  stilte     

Vanmorgen werd ik wakker. Het was stil. Vanuit mijn bed keek ik naar mijn raam en daar zag ik wolken. Ze schoven voorbij. Pas na een paar minuten kon ik zien dat het grijze, de wolken waren en het witte, de lucht.
Soms heb je van die momenten dat je gewoon niets denkt, dat je in het moment gevangen zit. Die momenten zou ik willen bijhouden. Ik zou voor altijd gevangen willen zijn.

  compli - 
  menten   

Ik geef meestal geen complimenten.  Ik weet wanneer anderen ze niet menen en ik vind het niet de moeite om complimenten te geven als je ze niet echt meent. Daarom doe ik het dus liever niet. Ik wil niet dat iemand dat gevoel bij mij heeft, wanneer ik iets liefs probeer te zeggen.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind jou helemaal geen type voor een tattoo! Is het erg als ik dat zeg? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Serieus? Nee hoor, dat vind ik niet erg :) Maar ik denk dat geen één type dit kan weerstaan http://thievinggenius.tumblr.com/post/32191567988/done-by-kid-kros-tattooartist

      Verwijderen
    2. Dan ben ik een uitzondering :) Ik heb echt helemaal niks met tattoos.

      Verwijderen
    3. Jij bent dan ook een specialeke :) (hihi, heel erg Belgische zin, sorry)

      Verwijderen
  2. Dit vind ik nu zo leuk aan je blog dat je het ineens over een totaal andere onderwerpen praat dat niets te maken heeft met elkaar. Lekker random. En de tattoo is inderdaad heel mooi, daar zie ik jou wel mee rondlopen :) Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen