06-04-14

Pssssst... Op 11 april ben ik jarig! Stuur je mij een kaartje?

9 opmerkingen:

  1. Als ik eraan denk stuur ik er zeker eentje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lise! Bij mij werken de embed-codes nog wel.. Nu met die nieuwe Flickr-layout iets moeilijker te vinden dan ervoor, dus misschien moet ik ook maar eens op zoek naar een andere manier om mijn foto's online te zetten... Is het je ondertussen al gelukt? Wat ik trouwens ook wel handig vind om foto's te uploaden is Picasa webalbums!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige verjaardag! Ik zie het nu pas en ben in the middle of nowhere...
    Maar ik doe je verjaardagswens via deze computer!! (beter dan niks)
    Wist je dat toen het mijn verjaardag was dat je de enigste was waarvan ik een kaartje van heb gekregen? Bedankt daarvoor ;) Je kent me niet eens persoonlijk en jij bent diegene waarvan ik een kaart gekregen had! Je kaartje zal ooit aankomen als ik hier weg ben en de perfecte kaart heb gevonden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, echt waar?? Bij ons in de familie is het echt een traditie om iedereen die je ook maar het minste kent een kaart te sturen, haha :) Alvast bedankt voor het kaartje dat nog moet komen ;) (nu ben je verplicht een kaart te sturen, wat een stiekemerd ben ik toch, hihi)

      Verwijderen
  4. Ik wens je echt een hele gelukkige verjaardag, en een jaar vol geluk, moed en plezier! Vele kussen van ons allemaal! :) Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Bedankt bedankt bedankt bedankt bedankt! Ik hou zoveel van jou op dit moment ♥

      Verwijderen
  6. Heb je mijn kaartje nog ontvangen trouwens? Ik reageer echt te laat, haha :')

    BeantwoordenVerwijderen