20-04-14

Inspiratie: groen in huis

 
Ik ben zoveel met interieur bezig de laatste tijd, ik zou zo een woonblog kunnen beginnen, hihi! Gelukkig heb ik al een blog, waar ik al mijn inspiratie op kwijt kan ;) En ik heb al een tagje in de zijbalk dat ik niet meer gebruik (mode), die kan ik dus mooi vervangen door 'wonen'.

En even terzijds, heeft iemand al gemerkt dat ik al mijn 'haha's tegenwoordig vervang door 'hihi's?
Ik heb dus geen idee hoe dat komt... Ik moest er ineens aan denken toen ik de alinea hierboven nalas.

De allereerste interieurpost op deze blog gaat dus over 'groen in huis'. Planten dus. Want planten zijn mooi. Het liefst van al zou ik van mijn kamer een oerwoud maken, een daktuin bouwen op het platdak en de vensterbank volzetten met kiemende avocadopitten. Maar helaas, een kamer dient nu eenmaal om in te slapen, ons dak kan amper een dikke kat houden en de ramen moeten nog open kunnen voor verluchting (anders zou ik binnen een dag verfluchtvergiftiging hebben).

Gelukkig zijn er andere mensen met groene vingers, die huizen vol planten hebben en er foto's van maken. Dan heb ik toch iets moois om naar te kijken, ook al is het niet mijn huis. De bronnen van de foto's vind je helemaal aan het einde van de post, bij de ♥'s.

Introducing New Worlds With A Shrug: Recent Favorites
rommel + bloemen



oude vogelkooi + vetplantjes

↢⟐◈⟐↣ Introducing New World's With a Shrug ↢⟐◈⟐↣
plantenhangers van Urban Outfitters (zoek maar niet op, ze zijn Duur!)


,
badkamer
DEKO’S PRINT MAGAZINE 4 14 OUT NOW!
kast vol planten
Tumblr
macramé plantenhangers (DIY!)
leukste bloempotten ooit

bloemen + tape
g.barré. <3
meer bloemen + tape

 


1 opmerking:

  1. Leuk artikel! Leuke foto's heb je ook gevonden! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen