09-04-14

DIY fases van de maan ketting


Ik had eens zin om wat te prutsen met schetsjes en Picmonkey, dit is het resultaat.
Oh, het idee achter deze ketting komt niet van mij ;) Ik weet niet meer precies waar ik het idee gezien heb, maar alle credits gaan dus naar de mensen die dit voor mij al hadden bedacht. Ik denk ook niet dat er eerder al een tutorial van is gemaakt, dus hierbij is dit mijn tutorial en versie van de ketting.
Tip: Ik gaf alleen de witte delen een topcoat, dat geeft nog een extra effectje!

3 opmerkingen:

  1. Oh, dit ziet er zo leuk uit! Die ga ik zeker uit proberen! En even tussendoor, zie ik je zaterdag ook of blijf je lekker thuis? :D Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik blijf waarschijnlijk thuis, ik ben al 2 weken snotverkouden :( Als ik kom, steek ik waarschijnijk iedereen aan! Dus, beter niet dan, he?

      Verwijderen
    2. Jammer, ik wens je heel veel beterschap! :)

      Verwijderen