09-03-14

ziek

Laatst was ik dus ziek. Ik keek gemiddeld 10 series op een dag (en ontdekte Star-Crossed OMG Roman/Emery feels). Ik spendeerde mijn tijd met blogs lezen en ben zelfs, nadat ik alle blogs in mijn bloglovin' leeslijst had uitgelezen, begonnen mijn eigen oude blogposts terug te lezen.

Oh. My. God.

Ik heb mij serieus moeten inhouden om niet elke spelfout die ik tegenkwam te verbeteren.
Ik ben ook geneigd om nu elke penvriendin die ik vroeger had terug op te zoeken. Waarom ben ik gestopt met hen te schrijven? Zo'n leuke briefjes dat ik van hen kreeg :)

Ziek. Ziek. Ziek. Bleh. Sorry als deze post op niks trekt, want ik zit op mega zware pijnstillers (die volgens mij helemaal niet legaal zouden mogen zijn) waardoor ik heel suf ben maar tegelijk ook hyperactieve/hallucinatie syndromen begin te krijgen, en om de één of andere reden is mijn stem ook nog eens weg. Dat was het dan. Een hele post verspilt aan ziek zijn. Hoera.

4 opmerkingen:

  1. Ik zat laatst ook terug te lezen (op mijn blog dus), toen ik mijn één jaar artikel aan het schrijven was :) Vreselijk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik wens je alvast nog eens veel beterschap toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt :) Het gaat al beter hoor! Ik ben wel gestopt met die pijnstillers...

      Verwijderen