23-03-14

Een soort van shoplog

Vorig weekend ging ik naar de kringloopwinkel. Ik gooide zowat de halve winkel in m'n kar en kwam na grondig passen en afkeuren (en mijn geld nog eens goed tellen, om te zien of ik écht geen extra euro meer had) de winkel uit met deze 10 dingetjes. En dat alles voor 16 euro.
Aan de meeste jurkjes moet nog wel wat gesleuteld worden (aangezien ze alleen jurkjes in maat XXXXL hadden) maar dat zal me wel lukken. Van een jurk, die ik eerder al tweedehands kocht (voor 2,10 euro weliswaar) met kapotgerekte elastiek en die tot op m'n knieën kwam, maakte ik al een zomerjurkje en van een mannenhemd maakte ik ook een jurk. Hiervan komt waarschijnlijk een DIY op de blog :)


rode trui die als een jurk valt - blauw met zwarte trui - blauwe t-shirt die als jurk valt - handgemaakt blouseje - jurkje - oversized t-shirt - lange rok/strapless jurkje geen idee wat het eigenlijk is - vreselijke jurk (alleen voor de stof gekocht) - RAWRRR - trui

3 opmerkingen:

  1. Ooo heerlijk, kringloopshoppen! Voor zover ik het kan zien heb je hele toffe dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat bloemenprintje van madeliefjes is kweetniehoe schoon! En die DIY's moet je echt doen hé, ik kijk er al naar uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke printjes! Bij de kringloopwinkels hier in de buurt is alleen maar rommel.

    BeantwoordenVerwijderen