01-02-14

Het Instagram experiment

Er was eens een meisje, dat niet wist wat te tekenen. Ze bladerde urenlang door haar Pinterest borden boek maar vond geen inspiratie. Toen hoorde ze ineens een luide stem, die vanuit de lucht tot haar sprak: "@******* heeft je foto geliked". Het meisje rende naar haar Instagram account en zag daar een nieuw hartje bij één van haar foto's liggen. Toen wist ze het. Ze moest Instagram foto's gaan tekenen. Hier het resultaat:

Het leek me leuk om ook Instagram foto's van andere mensen te tekenen. Mag ik één van jouw foto's natekenen? Zet je IG naam dan hieronder in een reactie!

9 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk idee!! Dat wil ik wel, Instagram naam is teamconfetti
    Ben heel erg benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof idee! Mij vind je op instagram via Elodie_O. En leuke tekeningen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou het heel leuk vinden als je er een van mij tekent
    @suusje_ die tekeningen zijn supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk, origineel en creatief idee! Mijn instagram is @amberhofmans
    Die tekeningen zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Gave tekeningetjes (: Zijn ze gemaakt met alleen potlood? Of ook nog iets van waterverf? Ik heb geen instagram, maar als je nog eens wat zou willen tekenen, zou ik het wel cool vinden als je een foto van mijn blog zou tekenen (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké, ik zal het onthouden :) De tekeningen zijn gemaakt met oost indische inkt en potlood!

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Ik ben eigenlijk nog niet begonnen ... In de paasvakantie ga ik er een paar foto's uitpikken om te tekenen!

      Verwijderen