22-02-14

De emmerlijst


Hier komt hij dan: de emmerlijst! Omdat ik hem al op zoveel blogs had gezien (als emmerlijst, bucketlist of day zero project) en ik me anders zo niet-mee-met-de-mode voel. Et voilà, nummer 43 is al doorgestreept! Ik maakte bovenstaande tekening, mét optische illusie (Ha! Bonuspunt!) al voor ik deze lijst postte.

1. Koop 3 maanden lang alleen maar vintage kleding
2. Eet een week gezond: geen koekjes, onnodige suikers of fastfood
3. Maak al je onafgewerkte projecten af
4. Blog een week lang elke dag
5. Verkoop iets op Society6
6. Probeer een nieuwe haarstijl
7. Werk een hele dag aan 1 project
8. Zoek een Franse penvriendin
9. Leer met een Brits accent Engels spreken
10. Schrijf een (kort) verhaal in elk bepaald genre (thriller, mythe, poëzie, non-fictie, sf)
11. Kies eindelijk een winnaar voor je giveaway
12. Doe mee aan een snailmailproject (tj postkamer)
13. Win een wedstrijd
14. Probeer 1 dag lang tegen iedereen vriendelijk te zijn
15. Maak een foto die een verhaal vertelt
16. Maak iets waar je trots op bent (de haarhuilster)
17. Neem een piercing
18. Stuur een verrassing naar al je volgers
19. Ontmoet een penvriendin in real life
20. Speel mee in een film of serie
21. Ga naar een concert
22. Doe een dag alsof je iemand anders bent
23. Gastblog op een blog van iemand die je bewondert
24. Schrijf een column in een tijdschrift
25. Ga alleen op vakantie
26. Ga naar een bruiloft
27. Stuur iemand fanmail (via email, via de post)
28. Maak fanart
29. Draag voor 1 dag make-up
30. Start een trend
31. Maak een nieuw zine
32. Verkoop leuke 2dehandskleding op eBay
33. Draag een outfit waarbij je denkt O MIJN GOD IK ZIE ER GOED UIT
34. Doe vrijwilligerswerk
35. Speel mee met de Lotto / win for life
36. Leer sterrenbeelden herkennen
37. Schrijf een maand lang al je dromen op
38. Haal 100% op een Franse toets
39. Leer pi vanbuiten tot 10 cijfers na de komma
40. Gebruik een willekeurig woord uit het woordenboek minstens 1 keer per dag, een maand lang
41. Geef geld aan een project op Kickstarter
42. Teken elk sterrenbeeld (vissen)
43. Maak een illustratie voor deze lijst
44. Maak foto's van scrabble woorden
45. Fotografeer het alfabet
46. Start een fotografie-, snailmail of tekenproject dat niet faalt
47. Leer fancy woorden gebruiken
48. Loop Start to Run (5km) uit.
49. Zoek een nieuw sportief project en DOE HET OOK
50. Verf je haar!
51. Maak een stopmotion filmpje
52. Leer henna tattoos zetten

7 opmerkingen:

  1. Leuk GIFje! Nr 18 ben ik helemaal voor ;)
    Nr 27 vind ik erg leuk!
    Nr 39, ik ken PI maar tot 2 cijfers achter de komma...
    Nr 47 haha!

    Succes met de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lijst! Succes! 46 vind ik een hele goede, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral dat van het niet falen, hè? :)

      Verwijderen
    2. Inderdaad :) Ik heb echt al zo lang geen brief meer gestuurd, oeps...

      Verwijderen
  3. Wat leuk! Er zitten hele makkelijke dingen tussen, maar ook wat 'onbereikbaardere'. Leuk idee! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk!! Ben benieuwd of het je lukt;) Ik volg je nu!
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, doe je al mee?

    BeantwoordenVerwijderen