25-02-14

Aandacht, aandacht! Deze blog verhuist!

Dit stukje internet is verplaatst naar 'www.halverwegeeennieuwegedachte.blogspot.be'.


Ik heb deze naam ondertussen al een tijdje en ik ben hem nog altijd niet beu, dus ik dacht dat het wel eens tijd werd om mijn oude URL vaarwel te zeggen. RIP mijn oude blognaam. Het nieuwe adres volgen hoeft niet, want het Bloglovin' team gaat mij helpen mijn volgers mee te verhuizen :)

Oh, en steun mij in het veranderen van álle linkjes die ik in ál mijn DRIEHONDERD blogberichten gebruikt heb die naar mijn oude URL verwijzen. Gegroet slapeloze nachten, vierkante ogen en pijnlijke vingers,...

3 opmerkingen:

  1. oeps.. het mysterie is opgelost! Leuke nieuwe naam trouwens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt zo'n leuke blog!!
    Ik ben laatst ook een blog gestart. Wil je er een kijkje nemen?
    xx
    diysforyouandme.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat toevallig, ik typte net je (oude) blognaam in (heb namelijk al mijn geschiedenis verwijderd), en toen veranderde hij inderdaad :) Daarom moest je dus weten hoe je je bloglovin' volgers kon overzetten ;)

    Sterkte met al die linkjes, dat is een hoop werk!

    BeantwoordenVerwijderen