15-01-14

Foto's, gemaakt met mijn nieuwe spiegelreflexcamera!

Ik had laatst toch verteld dat mijn oude camera stuk is gegaan? Wel, nu heb ik een nieuwe gekocht! Een echte spiegelreflex! Oh, wat ben ik er blij mee! Eindelijk kan ik ook van die supermooie wazige foto's met bokeh maken! Ik doe al van 1 januari mee met het '365 foto's in 2014' project (één foto per dag) om mijn spiegelreflex te leren kennen, om de week/maand zal ik de foto's hier op mijn blog posten.
Omdat ik echt al veel meer dan één foto per dag heb genomen is dit -mijn vorige post ook, trouwens- al een voorproefje van de supermooie wazige met bokeh foto's die je het komende jaar te zien zult krijgen:





3 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's, mag ik je vragen welk fototoestel je gekocht hebt? Ik ben ook op zoek naar een spiegelrefelexcamera en ik heb nu oog voor de canon 600D....laat maar iets weten ;) -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's en wat een superlieve poekie zeg <3 ik heb vandaag toevallig ook foto's gepost haha.

    Leuke blog heb je trouwens, je header is zo cool :D

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen