03-01-14

Een doosje vol herinneringen...


Dit kleine doosje vond ik terug toen ik mijn kamer aan het opruimen was. Ik ben al mijn rommel aan het wegdoen, zodat ik genoeg plek heb om mijn meubels te verschuiven, want ik ben mijn kamer opnieuw aan het inrichten. Ik probeer elke dag langs de kringloop te gaan om te zoeken naar mooie vintage meubeltjes die ik dan thuis wat kan opleuken. Mijn doel is om van moderne Ikea kamer naar gezellig boho huisje te gaan. Ik ben al goed op weg!

Het doosje zit vol kleine dingetjes die ik ooit gevonden heb. Waarschijnlijk heb ik het gevuld toen ik vroeger mijn kamer eens aan het opruimen was, ik denk dat dit de overblijvertjes waren, waar ik geen plekje meer voor vond.

Tot volgende week zal ik geen nieuwe posts meer kunnen maken, want mijn fototoestel heeft het eindelijk begeven... Een paar weken geleden ging de flits al stuk, maar die gebruik ik toch nooit dus dat was geen probleem. Nu schuift de lens niet meer open, hij laat geen licht meer binnen dus alle foto's zijn zwart. Dat is wel een probleem voor mij, natuurlijk ;)
Ik heb mijn fototoestel teruggestuurd naar Bol.com, hopelijk kunnen ze hem nog herstellen en sturen ze hem snel weer terug! Ik zit met mijn vingers gekruist te hopen dat er onderweg niets met mijn fototoestel gebeurt!

1 opmerking:

  1. Dit vind ik nou altijd zo (en als enige) leuk aan mijn kamer opruimen, dingetjes vinden die je eigenlijk al vergeten was. Het voelt net alsof het weer 'nieuw' is terwijl het toch al 5 jaar in je kamer onder een laag stof bedekt ligt, haha.

    Je blog is erg leuk, zo creatief en vol inspiratie .. :) Hier kan ik nog veel van leren ^^

    x

    http://laburritoblog.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen