29-01-14

Een brief naar une Française inconnue


Ta-daah! Dit is het eerste pakket dat ik verstuurde via sendsomething.net! Sendsomething is een hele leuke bron voor adressen om kaarten, pakketten, brieven en andere snailmail spulletjes naar toe te sturen. Het is een beetje zoals postcrossing, maar dan niet alleen voor postkaarten. Ik stuurde al 2 zelfgemaakte kaarten, misschien krijgen ze nog een aparte blogpost maar voorlopig kan je ze op mijn Instagram zien. Wil je mij iets sturen via Sendsomething? Mijn naam is Lise Goossens. Je moet wel eerst een account aanmaken om adressen te kunnen zien.


De sterren op de brief knipte ik met een stervormige pons, uit goud chocolade papier (je weet wel, dat papier dat rond de fairtrade chocola van de wereldwinkel zit). Het papier is perfect om op enveloppen te plakken, want het is zo dun dat er niets -zelfs geen enge post sorteermachines- onder kan blijven haken. Alweer een rede te meer om fairtrade te kopen!


Ik stuurde deze brief naar Caroline, omdat ze op dezelfde dag als mij verjaart. Twijfel niet aan de manier waarop ik geschikte penvriendinnen uitkies.



1 opmerking: