22-12-13

SNAILMAIL voor Eline


Ik stuurde deze brief naar Eline, als antwoord op de brief die ze mij schreef. Hopelijk is de brief deze keer niet opengegaan tijdens de reis naar Nederland, want wat waren die postbodes toch onvoorzichtig de vorige keer!
De achtergrond van de foto's is de bovenkant van mijn eerste vintage koffer! Hij is donkergrijs, met donkerblauwe handvaten en randen. Ik vind hem echt heel leuk :) Ik voel al dat dit het begin is van een nieuwe verzameling. Weg met die kasten, voortaan alleen nog maar oude koffers in mijn kamer!


Ik stuurde Eline een kunstwerkje, dat je misschien al op mijn Instagram hebt gezien.




Doe je al mee aan mijn giveaway?

2 opmerkingen:

  1. Ooooh, dat schilderijtje/borduursel is echt heeeeeeeeel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh wauw, zo mooi! Je creativiteit inspireert me :)

    BeantwoordenVerwijderen