11-12-13

kerst.



Aaah, kerstmis komt er weer aan! Lekker binnen rond de kerstboom zitten met een warme kop chocomelk, terwijl de sneeuwvlokjes buiten naar beneden dwarrelen, het geluid van de kat die in de kerstboom probeert te klimmen de kamer vullend. Hoe cliché het ook is, ik kijk er toch naar uit :)
Ik weet nog niet wat ik voor kerst ga vragen, ik wilde eerst een lekker warme winterjas (ik had er al één maar kom, een vrouw moet eens kunnen afwisselen) maar gisteren kocht ik er zelf al een hele mooie op eBay - wat overigens blijkbaar zo geschreven wordt.
De foto hierboven is spijtig genoeg geen echte kerstfoto, maar wel een foto van onze feesttafel (met vakkundig gestrooide glitters door madame zelf) met Sinterklaas. Ik heb nog andere, minder wazige foto's getrokken, maar toch vind ik deze de leukste. Het lijkt net een oude foto of een screenshot van een oude film :)
Dat was alles wat ik wilde zeggen, nu ga ik maar eens bedenken wat ik voor mijn ouders kan maken/kopen... Ik hoop dat ik niemand heb verveeld met dit kerstpraatje. Sorry voor de slechte woordspeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten