03-12-13

Ditjes en datjes

Omdat ik nog altijd geen tijd en geen inspiratie heb om een fatsoenlijke post te schrijven zijn hier weer wat dingetjes waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest.

 
Deze schoenen heb ik pas gekocht op Ebay. Ik was al superlang op zoek naar deze velvet combats van de H&M, dus ik ben superblij dat ik ze nu eindelijk gevonden heb! Ik vind ze heel leuk staan met mijn dikke witte panty :)


Ik naaide zelf een high-waisted short zonder patroon (eerste keer, jeej!), met behulp van een shortje dat ik al had. Kennen jullie leuke websites met gratis patronen voor kleding? Want ik heb echt zin om te naaien maar ik kan geen leuke patronen vinden... En tja, wanneer ik geen patroon vind en iets per sé wil maken doe ik het zonder patroon, maar dan weet je nooit of het lukt, hè?
Ik ben op het moment bezig met zelf een (gele!) jas te maken, met een zelf getekend patroon. Wanneer hij af is ga ik foto's maken! Van het shortje komen binnenkort ook nog betere foto's, maar voor nu kunnen jullie even mijn met een super nette rechte lijn genaaide rits bewonderen ;)

 
Ik heb een nieuw rugzakje gekocht (ook op Ebay) met vosjes erop! Ik vind het echt helemaal geweldig :)

 
Gisteren trok ik de bovenste van deze drie zelfgemaakte armbandjes kapot :( Binnenkort ga ik wat nieuwe armbandjes maken, met ander (en hopelijk sterker) elastiek. Verwacht al maar armbandjes in je brievenbus ;)


5 opmerkingen:

  1. Oh waw je tassen zijn prachtig! Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen van welke verkoper je de vosjesrugzak hebt gekocht? En waar komt de andere tas vandaan?! Eum, ik heb op Pinterest heel veel patronen gepind, misschien kan je daar eens kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De rugzak komt van hier: http://www.benl.ebay.be/itm/181058830657?var=480280353961&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 en de andere tas komt van de Veritas (van een jaar geleden ofzo). Ik zal eens op je pinterest gaan kijken :)

      Verwijderen
  2. oeeeh, leuk die short! ik ben al heel benieuwd naar de foto's. En een jas?! Is dat niet kei moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat rugzakje is inderdaad zou leuk! Even een stom vraagje; maar heb je die (boekjes) brief al verstuurd? Ik heb hem (anders) namelijk niet ontvangen :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is raar? Ik heb hem al wel lang geleden verstuurd... Misschien is de post trager vanwege sinterklaas enzo? Ik hoop dat dat het is en dat hij niet verloren is geraakt! :(

      Verwijderen