05-11-13

Mode inspiratie: opvallende jassen en panterprint


De onderwerpen van deze mode inspiratie zijn, omdat het bijna winter is en het buiten koud begint te worden, opvallende jassen en omdat ik op het moment heel erg van stoffen met een patroon hou, panterprint. Ik heb de foto's deze keer wat anders bewerkt, het heeft lang geduurd om uit te vinden hoe ik de drop shadows onder de foto's kreeg maar het was wel de moeite waard, vind ik :)
Tijdens het bijeen zoeken van de inspiratie luisterde ik naar 'holding out for a hero' van Ella Mae Bowen, ze heeft echt een heel mooie stem!


Vintage roze is volgens Elle magazine heel erg in deze winter, het is meestal niet zo mijn kleur maar op deze jas vind ik het echt mooi :) De jas en het bloesje zijn duidelijk de eyecatchers in deze outfit, maar ik vind ook haar (iets minder opvallende) verschillende handschoenen heel leuk. (met panterprint, toevallig!)



 
Deze glanzende jas vind ik heel mooi! Door de oranje achtergrond valt hij niet zo op, maar volgens mij is de kleur echt heel mooi! Het is best een chique jasje, maar door de Nike's en het petje dat het model aanheeft krijgt het een soort stoere look.

 











 Hier wordt een vest met panterprint gedragen over jeans. Ik vind het bruin van de panterstof echt goed passen bij de blauwe jeanskleur en het is mooi dat haar zonnebril dezelfde kleur heeft als het bruin van het vestje.
Als je niet helemaal over the top wil gaan kan je een kledingstuk met panterprint combineren met een simpel bloesje of jeansbroek. Om de outfit toch iets specialer te maken kan je er opvallende accesoires bij dragen zoals felgekleurde schoenen.

Hieronder zie je een supermooi ge-colorblockte jas en panty, de foto komt van Make My Lemonade. De schrijfster van MML is echt één van mijn grootste inspiratiebronnen! Ik hou echt van haar kledingstijl!






 

Deze jas vind ik ook supermooi! Ik ben helemaal weg van zon-, maan- en sterrenprint tegenwoordig :) Jassen met (nep!)bont vind ik ook heel mooi, vooral als ze met een zomerachtige outfit worden gedragen zoasl op deze foto. Het blauwe bloesje is mooi bij het blauwe hoedje en de sokken. De schoenen van het model vind ik ook geweldig!  
 
 
 




Panterprint is volgens mij toch het mooiste wanneer je het combineert met zoveel mogelijk andere prints, in zoveel mogelijk kleurtjes. Dat zie je op dit plaatje goed gedemonstreerd :) Fuchsia-kleurige dingen zijn ook heel leuk bij panterprint!



































 
bronnen:
/ / /  /  /  /

5 opmerkingen:

  1. Oh, die gele vest is super! en die foto's zo uitgeknipt mer plakband, heb jij dat gedaan? Want dat is wel een cool effect

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ,dat heb ik zelf gedaan, ik ben wat aan het experimenteren met het bewerkingsprogramma op m'n laptop :)

      Verwijderen
  2. Hii Lise! Thanks a lot for commenting on my blog!!
    These fashion inspirations are so cool!! Where did u get the photos?

    Love xoxo
    Barbora

    Abitconfusing.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :) If you click on the hearts on the bottom of the posts you will be taken to the original sources!

      Verwijderen
  3. This post is amazing <3 Your writing is so so good + the photos <3 yay !!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen