30-11-13

Miss Tangerine




Miss Tangerine: Haar gezicht is geschetst in oranje potlood, ingekleurd met oranje, rood en bruin potlood. Haar haar is geschetst met zwarte stift en ingekleurd met zwart en donkerblauw potlood. Onder haar ogen zijn papieren driehoeken geplakt en met een zwart milimeterstifje omlijnd. Haar lippen en haar zijn verder afgewerkt met tipp-ex (zeer professioneel, haha!).
Binnenkort ga ik een nieuwe inspiratielijst maken met dingetjes om te tekenen! Deze komt erbij te staan:
'Teken eens met een kleur die je normaal nooit gebruikt, de kleur hoeft niet de echte kleur van het voorwerp dat je tekent te zijn.'
 

Ik vind zelf dat haar ogen heel goed gelukt zijn :) De vorm van haar gezicht is wat raar, ik weet het!

3 opmerkingen:

  1. Ah vet, ook de driehoekjes onder de ogen! Als ik teken dan laat ik de huid altijd wit. Lui maar vind het vaak ook de tekening verpesten maar vind het hier echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! ik bewonder elke keer weer hoe creatief je wel niet bent en hoe prachtig je kan tekenen! Echt heel mooi! Ook zeker heel fijn om te zien hoe je zo hard groeit in het tekenen! Prachtig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen