01-11-13

Mijn eerste GIVE AWAY!

 
 













Wat kan je winnen? What can you win?





Het mini art journal / snailmail boekje hierboven, door mij gemaakt!
The mini art journal / snailmail book pictured above, made by me!

Wat moet je doen om te kunnen winnen? What do you have to do to win?
Een reactie achterlaten met je naam, emailadres en hoeveel punten je hebt verdiend.
Het maakt niet uit waar je woont, deze give-away is open voor iedereen :)
Leave a comment with your name,  emailaddress and how many points you have earned.
It doesn't matter where you live, this give-away is open to everyone :)

Wat mag je nog meer doen om te winnen? What else may you do to win?
-dit plaatje pinnen met Pinterest, pin this image with Pinterest +1
-dit plaatje posten op Tumblr, post this image on Tumblr +1
-dit plaatje delen op je blog, share this image on your blog +1
-mijn blog volgen met Bloglovin', follow my blog with Bloglovin' +1

De give away eindigt op 20 december. The give away ends on 20 december.

Veel geluk! Good luck!

4 opmerkingen:

  1. Super leuk! Ik heb hem gepost op mijn tumblr (http://evathehuman.tumblr.com/) en volg je, dat zijn dus 2 punten.
    ik hoop dat ik win! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Dit soort dingetjes zijn altijd het leukst om te winnen :) Ik volgde je al op Bloglovin', en heb de foto gepind. Dat zijn 2 punten. Ik denk dat je mijn emailadres nog wel weet, maar voor de zekerheid: elineveldhuisen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Ik hou echt van dit soort dingen! Het boekje zal me wel inspiratie geven om net zo creatief te worden als jij ;) Ik volgde je al op Bloglovin', dus da's 1 puntje. Pinterest en Tumblr heb ik helaas niet :( Maar toch waag ik een kansje :D
    Mijn e-mail: amberbeautygirlx@gmail.com
    Dikke kus, Amber <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey,
    kan ik nog meedoen?
    ik volg je via bloglovin en het je foto gepind via pinterest,
    dus dat zijn 2 punten, mijn email adres is suusjelang@planet.nl
    xx Suzan, ik heb je blog pas sinds kort ontdekt, maar ben al helemaal fan!!

    BeantwoordenVerwijderen