23-11-13

Like the stars miss the sun in the morning sky


Op deze foto staan allemaal spulletjes die mij de laatste tijd hebben bezig gehouden. Onderaan zie je een 'pashmina' sjaal die ik pas kocht bij de Action (1,20 €, echt een koopje!). Het blad rechts is een kladblad waar ik kalligrafie op oefende, een leerkracht bij mij op school zei dat het op zich zelf al een kunstwerk was, hier dus: het kunstwerk ;)
Op de foto staat ook een fuchsia bol wol (ook van de Action, vermoed ik) die ik ga gebruiken om een sok te breien. Daar is mijn moeder mee begonnen, met het sokken breien, ik doe alleen mee om haar te steunen. In de bruingelige enveloppe zaten de zon en maan oorbellen die ik op Ebay had besteld. Ik ben er heel blij mee! Ze staan heel leuk :)



Hier is een linkje naar de verkoper van de oorbellen, en een linkje naar de oorbellen zelf, voor de ge├»nteresseerden ;) Ik heb de rode gekocht, maar er zijn nog 3 andere kleuren, waaronder de witte, die ook heel erg leuk zijn!



1 opmerking:

  1. leuke spulletjes heb je gehaald ! 1,20 is echt een koopje ja :)

    BeantwoordenVerwijderen