16-10-13

Mode inspiratie: gekleurde sokken en Dr Martens


Hallo! Welkom bij mijn eerste mode inspiratie artikel! De thema's van deze inspiratiepost zijn gekleurde sokken en Dr Martens. Gekleurde sokken vind ik zelf heel leuk! Een panty met print,  kniesokken met een leuk patroon of gewoon heel veel gekleurde sokken over elkaar, ik vind het allemaal super! Ik heb pas ook mijn 2de paar (nep) Dr Martens aangekocht, dus de Dr Martens inspiratie is vooral voor mezelf ;)
Boots and socks.
Heel heftige sokken zijn makkelijk te combineren, ook al denk je misschien van niet! Draag ze bijvoorbeeld bij bruine veterschoenen (ook één van mijn laatste obsessies).
adorable boots
Dr Martens met bloemenprint zijn supermooi bij een 'saaie' outfit, zoals een beige broek en een grijs topje.
Life
Een drukke panty of legging vind ik heel mooi bij een (vintage) trui met een minder opvallende print, afgewerkt met bijpassende Dr Martens natuurlijk!
Love thies mixtures Love Gudrun sjoden
Deze combinatie vind ik ook heel leuk, een outfit bestaande uit sober gekleurde kleren met felle ge-colorblockte schoenen en sokken.


Het nieuwe FASHION inspiratie topic
Hier wordt een helemaal zwarte outfit opgefleurd door rode hoge sokken en heel veel accesoires, goud, zilver en brons gemengd. Ik wil heel graag zo'n rode (of gele) kniekousen hebben, ze lijken me echt superleuk bij al mijn kleren!
Het "Alto" Inspiratie Topic III - Girlscene Forum
De kleur van de veters van deze schoenen is supermooi bij het roze van de trui en sokken! De trui vol badges is trouwens een leuke DIY :) De nonchalante look wordt nog extra benadrukt door de veschillende sokken van het model.
Algemene fashion inspiratie topic. - Girlscene Forum
Een schattig vintage jurkje kan ook best met stoere Dr Martens gedragen worden, wanneer je er een bomberjas en hoge sokken bij aan doet! De sokken zijn heel simpel grijs maar ik vind ze toch heel leuk bij het oranje van de schoenen :)
lace tights
Oude Dr Martens komen romantsich over wanneer je ze draagt met een kanten panty.
must find these!

Perfecte sokken, die helaas niet meer te koop zijn...
Pretty Dresses & Tough Boots #freepeople #boots
En hier zie je nog maar eens hoe goed stoer en schattig samengaan.
lace under jean holes.
Dé oplossing voor gescheurde jeansbroeken: doe er een mooie panty onderaan!
 
bronnen:
/ / / / / /  /  /  /  /
 
Wat vinden jullie van mijn eerste echte mode artikel? Ik vond het in ieder geval heel leuk om te schrijven, dus ik ga er vast en zeker (zeker en vast?) nog meer maken! Ik ben ook nog op zoek naar een naam voor dit soort artikels, ik wil ze nu niet 'mode maandag' of 'fashion friday' noemen, want de helft van de modeblogs heeft al zo'n column. Weet iemand een leuke naam die ik mag gebruiken?


1 opmerking: