08-10-13

Koop mijn vintage spulletjes op kapaza.be!

Mijn kledingstijl is zo hard veranderd de laatste tijd! Ineens ging ik van schattig naar stoer, werden felle kleurtjes pasteltinten, werden ballerina's combats en werden broeken vervangen door panty's met gekleurde kniekousen. Daarom heb ik nu dus heel veel kleding die ik niet meer draag, maar ik vind het zo zonde om al die mooie vestjes en jurkjes gewoon weg te doen... Nu heb ik al mijn oude spulletjes op Kapaza gezet! Zo krijg ik er misschien nog wat geld voor, dan is het minder erg om alles weg te doen, en heb ik als alles weg is weer plaats voor nieuwe dingen. Ik zal jullie een voorproefje geven van wat ik allemaal verkoop. (Voor wie van paars houd is dit echt de hemel, want ik doe al mijn paarse dingen weg)



Alles wat niet echt van een duur merk is (alles dus) kost 5 euro. Dingen die me echt veel geld hebben gekost (bv. schoenen) kosten 10 euro. Ik zou het heel leuk vinden als je eens naar mijn zoekertjes zou kijken :)

Heb jij ook een Kapaza of Marktplaats account?

4 opmerkingen:

  1. Die schoenen zijn fantastisch! Weet je misschien wat de verzendkosten zijn naar nederland? Ik heb zelf mt 39, vallen ze groot uit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, maar ze zijn al verkocht! Morgen komt iemand ze al ophalen :)

      Verwijderen
  2. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen