23-10-13

I dedicate this song to you, the one who never sees the truth - SNAILMAIL


Na een lange tijd van inspiratieloosheid en writersblockken had ik eindelijk nog eens zin om een brief te schrijven, ik stuurde hem naar Elyssa. Ik hoop dat ze er blij mee is :)
De titel van deze post komt uit het liedje waar ik naar luisterde toen ik deze brief schreef, 'heartbreak girl' van 5 seconds of summer.


De brief is versierd met nagellak en glittergelpen stippen. Hieronder zie je een blaadje dat ik voor Elyssa heb gemaakt met al mijn lievelingsdingen op, omdat zij er ook één voor mij had gemaakt.


Ken je mijn tumblr al? Als je toch bezig bent kan je ook even bij Elyssa's tumblr een kijkje nemen ;)



Heb je al gemerkt dat ik steeds slechter wordt in het wegphotoshoppen van adressen?



3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel fijn uit! And I love de nieuwe lay out :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk was ik blij met je brief! Ik schrijf je snel terug :) en dankje voor het promoten van mijn tumblr, haha ;)♥

    BeantwoordenVerwijderen