20-09-13

When in doubt, add glitter - Mijn art journal

Aloha! Ik ga jullie wat pagina's uit mijn art journal laten zien! Meestal geef ik, voor ik begin in een nieuw boekje, mijn art journal een thema, maar aangezien ik toch nooit bij dat thema blijf tot het einde van het boek heb ik voor dit art journal meerdere thema's bij elkaar genomen. Dit is dus mijn roze-glitters-bloemen-schattige-dingen-kittens-en-puppy's boekje.



Op de bovenste pagina's staat een quote van 'The Mortal Instruments' oftewel 'De kronieken van de onderwereld', de quote van de onderste pagina's komt waarschijnlijk van een liedje van Taylor Swift...


Ik weet ook niet meer waar ik deze zin vandaan heb gehaald (ik moet echt leren om mijn bronnen bij de pagina's te zetten!), het doet me denken aan het kinderboek 'Heksengefluister' van Anna Dale dat vroeger mijn lievelingsboek was, maar dat kan toeval zijn :)



De bovenste pagina's zijn ge├»nspireerd door Ke$ha. Net even op google een plaatje van Ke$ha en een dollar teken opgezocht (omdat ik geen idee heb waar dat op mijn toetsenbord staat) haha!
De quote van de onderste pagina's komt van deze blog. Er staan echt supermooie quotes en gedichten op! Spijtig dat de eigenares een paar maanden geleden is gestopt met schrijven...
De pailleten op de rechterbladzijde herkennen jullie misschien wel? :)

Wanneer ik nog eens zin heb om foto's te maken zal ik de rest van mijn art journal laten zien, ik heb nu nog ongeveer 12 pagina's waar ik nog geen foto van heb gemaakt en ik ben nog bezig met 2 nieuwe pagina's. Heeft iemand van jullie ook een art journal of een art journal pinterest bord waar ik inspiratie vandaan kan halen?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zo'n art journal. Wat kan jij mooi tekenen en schrijven zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Je hebt echt talent. ( ps, mocht je geinteresseerd zijn: ik doe een give-away met allemaal snailmailspullen op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen