12-09-13

Send more mail - post

 


In plaats van een brief stuurde ik Mo deze keer een verjaardagskaart, want ze was jarig! (Duh...) Ik heb ook eindelijk een manier gevonden om mijn 'woodland animals' washi tape te gebruiken :)


Ik kreeg deze maand mijn eerste brief van Tante Jannie's postkamer! Er zaten echt zooooveel leuke hebbedingetjes bij! Eén van de enveloppen die erbij zat heb ik al meteen gebruikt om de brief aan Emma in te doen.



Natuurlijk moest ik er eerst nog iets op tekenen en plakken, omdat ik graag over the top versierde brieven maak :)




Deze brief stuurde ik naar Eline. Heb je al gemerkt dat ik bij veel brieven gele zakjes doe? Wel, een tijdje geleden kocht ik een doosje vol gele zakjes (100 stuks) voor maar 5 euro! Ze gaan echt nooit opraken, haha!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zeg al die fijne post! Ik word er helemaal vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, ik heb je genomineerd voor het Liebster Award! Neem snel een kijkje op mijn blog voor meer informatie... http://grosbisousxx.blogspot.be/2013/09/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Amber! Sorry, maar ik ben al meerdere keren genomineerd voor die award, ik kan de tag dus niet meer doen :(

      Verwijderen