09-09-13

Mijn brievenbus is heppie :)


DE laaste dagen van de vakantie kreeg ik heel veel leuke brieven! De eerste brief kreeg ik van Elyssa.


Deze brief kreeg ik van Eline, je kent haar misschien al van Alles Over Eline. Ik kwam tot de ontdekking dat zij ook van stempels maken houd :)






Deze brief, waar ik echt te veel foto's van nam, kreeg Eline van mij terug. Bij de brief zat een lijstje met mijn lievelingsmuziek, een gehaakte bloem die bij een pakket van Tante Jannie's postkamer zat en een kanten onderlegger die ik versierde met een quote, tape en tekeningetjes. Zal ik daar een DIY over maken?

3 opmerkingen:

  1. Leuke post heb je gekregen! En wat kan jij ontzettend mooi tekenen zeg. Ik zou je diy over de onderlegger graag zien. Lijkt me leuk om te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen