25-09-13

I was out of touch, but it wasn't because I didn't know enough, I just knew too much - foto's

Et voila! Mijn zoveelste fotobericht! 
Er zijn foto's bij die ik aan de zee gemaakt heb, foto's die ik thuis maakte, sommige zijn binnen genomen en andere buiten. Omdat ik nog niet echt mijn eigen fotografiestijl heb, zoals Emma en Elsie van ABeautifulMess met hun kleurijke foto's of Carrie met haar mooie vintage foto's, passen ze dus totaal niet bij elkaar. Ik ben echt jaloers op die professionele fotografes wiens foto's supermooi bij elkaar zijn, ookal hebben ze niks met elkaar te maken... Hopelijk gaat dat bij mijn foto's ook ooit zijn :)










 
 
 
Van boven naar beneden: een bloem een soort bes waarvan ik de naam vergeten ben wandelroute nr.71 mooie schaduwen een bloemetje wandelende mensen waar ik stiekem ene foto van heb genomen (hihi) ♥  een bankje iets (met torentjes?) wat ooit waarschijnlijk een heel mooi bouwwerk is geweest  een huisje dat binnenkort haar eigen blogpost krijgt

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd naar het huisje en de blogpost :) Mooie foto's weer! En ik vind je foto's wel mooi bij elkaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen