04-09-13

30 creatieve dingen: ding 28


Heb je mijn lijst met 30 creatieve ideetjes al gezien? Heb je er al iets van gedaan? Ik had zelf nog niets van de lijst gemaakt toen ik hem postte, maar ik ben wel bezig met alles te doen! Telkens wanneer ik er één van maak zal ik foto's posten. Hier is de eerste tekening die ik heb gemaakt, van opdracht 28:
'Maak een tekening terwijl je naar je lievelingsliedje luistert, wanneer je het liedje 2x beluisterd hebt stop je met tekenen.'



Het liedje bij de tekening is 'Lost & not found' van Chase & Status, waar ik het denk ik al wel vaker over gehad heb op deze blog ;)
Omdat ik het zo leuk vond om te doen heb ik er nog een tweede gemaakt, terwijl ik naar het liedje 'Against the darkness' van Anna Akana luisterde, de tekening is vooral geïnspireerd door haar videoclip die ik echt supermooi vind! Kijk ook zeker eens naar Anna's andere videos, ze zijn echt heel grappig :)


De tekeningen lijken best veel op elkaar, ik was in een nogal geel-oranje-zwart-witte bui denk ik...

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan :D Heb je genomineerd voor de Liebster Award :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke brief!
    Zo een willen we allemaal wel op onze deurmat vinden.

    Ik ben pas net nieuw in de 'blogwereld'
    maar ik zou het toch leuk vinden als je in de komende tijd een keertje een kijkje zou willen nemen op mijn blog:
    http://tamardoedens.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen