15-08-13

We’re fading away, lost and not found

Tijd voor deel 2 van mijn zeeboekje! Vandaag laat ik jullie weer een paar nieuwe pagina's zien, een paar stukjes tekst heb ik weggephotoshopt (zonder photoshop, maar gepaintshopprod klinkt zo raar)omdat ze net iets te beschamend zijn om hier op het internet te plaatsen ;)
Bij m'n vorige post over dit boekje vroeg Eline waar ik het had gekocht, het komt van het Boekenvoordeel maar ik zou het niet aanraden als je er met grafiet- of kleurpotloden in wilt tekenen, de bladen zijn daar te zacht voor. Je kan er wel perfect in plakken, met stift op schrijven en in verven. De titel van deze post komt uit het liedje 'Lost & not found' van Chase & Status.



4 opmerkingen:

  1. W-a-u-w wat een mooi, creatief boekje zeg! Vooral de pagina's van de derde foto zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je supercreatief zeg! Gaaf!
    En een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. één woord: Fantastisch! Wat heb je een gave blog!

    BeantwoordenVerwijderen