04-08-13

Snailmail tips voor beginners #1






Ik begin deze post met een veelvoorkomende vraag: als ik mezelf heb voorgesteld aan het begin van een eerste brief, of de andere persoon ondertussen al alles over mij weet, waar kan ik dan nog over schrijven? Om deze vraag te beantwoorden zal ik een kort lijstje maken met dingen waar ik graag over schrijf in mijn eerste brieven, en die ik zelf ook leuk zou vinden om te lezen.
♥ Meest genante wat je ooit is overkomen.
♥ Wat je vandaag gedaan hebt.
♥ Wat je wilde dat je vandaag gedaan had.
♥ Wat je gedroomd hebt.
♥ WTF momentje van de dag (zijn hier girlscene lezers aanwezig?)
♥ Geloof je in geesten/aliens/de toekomst kunnen zien/andere paranormale dingen (echt iets wat ik zou willen weten, haha, schrijf hier maar niet over...)
♥Vertel over een hobby van jou of over iets wat je heel leuk vind.

Nogal logische, maar soms toch vergeten dingen die altijd op een brief moeten staan:
♥ Liefste/lieve/hoi/hallo/... en de naam van de ontvanger.
♥ De datum.
♥ Je eigen naam.
Bovenstaande dingen staan hier niet bij om mee te lachen, ik heb al brieven gekregen waar één of 2 van de drie niet opstaan, de datum vergeet ik soms ook op te schrijven (lees: altijd) maar ik kijk mijn brieven toch altijd even na of de andere twee er op staan.

Wil je nog iets weten over snailmailen dan mag je dat altijd aan me vragen :) Ook ideeën voor blogposts zijn altijd welkom!

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel en leuke blog! Ik volg je via bloglovin'n

    http://evabajema.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke hobby heb je. Tegenwoordig krijg je niet zo snel een meer een brief in de bus.

    BeantwoordenVerwijderen