31-08-13

Magische huisjes aan de zee - foto's

In Middelkerke, Westende en Nieuwpoort zijn zo veel mooie, schattige huisjes! Ik heb er zoveel foto's van gemaakt terwijl ik op vakantie was, dus dacht ik: laten we er eens een post over maken!
Terwijl ik dus van alle rare deuren, raampjes en muren foto's aan het maken was (in mijn eentje, want ik kan er niet tegen als er mensen naar me kijken wanneer ik foto's maak) reden er een man en een vrouw langs me, zegt die vrouw met zo'n zee's accent: "Waar mahkte die'n nu 'n foto v'n op die'en muur?" Anwtoordt haar man: "Ah, dahr zat 'n vlihnderen hé!" Dat word dus nu mijn excuus als iemand mij vraagt waar ik een foto van maak. "Ah, maar daar zat een vlinder hoor!" :)
Hier komen de foto's:








 
 
 
 
 

 
 

Als je aan de zee één van deze huisjes al tegen bent gekomen, zou ik het superleuk vinden als je dat zou vertellen! Laten we er een kleine zoektocht van maken, wanneer je nog eens een dagje naar Middelkerke of Nieuwpoort gaat, zoek dan naar deze foto's :)

13 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ze hebben ook een leuk effectje! Is dat effectje erbij gedaan of niet? Heel mooi!

      Verwijderen
    2. Ja, valt het zo hard op dan? Haha :)

      Verwijderen
  3. Oh hele leuke foto's! Hoe was je vakantie aan zee? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt superleuk! Er zijn veel grappige dingen gebeurd :) Ik heb alvast veel nieuwe verhalen om over te schrijven in m'n brief naar jou!

      Verwijderen
  4. Je moet echt eens naar Volendam gaan, daar zijn de huis nog leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ik heb een fujifilm, echt een héle goedkope omdat ik niet meer dan 100 euro aan een camera uit wou geven :) Eigenlijk is hij wel duurder maar ik kreeg korting op bol.com. Ik zal eens kijken of ik hem terug kan vinden...

      Verwijderen
    2. Dit is 'm! http://www.bol.com/nl/p/fujifilm-finepix-s2980/9000000012095135/
      (Haha, één van bol.com's pluspunten is 'maakt uitstekende detailfoto's van vissen')

      Verwijderen
    3. Super, bedankt :) Ik ga eens kijken! Ik heb ook niet het grootste budget voor een camera ;)

      Verwijderen