20-08-13

All I ever wanted was the world - snailmail



Deze brief kreeg ik van Laura, er zaten veel leuke spulletjes bij! De foto's zijn heel, heel erg slecht omdat mijn fototoestel de laatste tijd echt raar doet... :(

Deze brief stuurde ik terug naar Laura. Ik heb geprobeerd om 'Hoi Laura' in (nep) kalligrafie te schrijven met een verfstift, is het gelukt? Ja. Hang ik nu ook vol met stift? ...


Ik stuurde Laura een playlist met alle liedjes die ik op dat moment leuk vond (jaaaaa, mijn lievelingsliedjes veranderen snel, op dit moment zijn het 'Lost & not found' van Chase & Status en 'Primadonna' van Marina & The Diamonds)


Deze brief, geschreven op supermooi briefpapier, kreeg ik van Samantha!





En deze brief waar ik echt te veel foto's van heb gemaakt is voor Inger! De 'WISH' en de 'ik ♥ post' stempels heb ik zelf gemaakt :)

4 opmerkingen:

  1. Wowie! Man wat ben je creatief zeg!
    Wil je eens een post maken met hoe je zo van die mooie stempels maakt?

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So creative !! It is very nice :)

    I am so happy I can understand Afrikaans, because that makes me able to read your blog !! Its really nice to read it :)

    I hope you have a lovely day ! :D

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Zalia! I hope you don't think my blog's full of spelling mistakes! That's because my blog's in Dutch, it's a little like Afrikaans, but in Belgium we say things a bit differently :)

      Verwijderen