18-07-13

Vreemde zoekwoorden #3

Hier is alweer de 3de editie van 'vreemde zoekwoorden' bij The Broken Teacup, veel plezier bij het lezen van deze miraculeuze, fantastische, onmogelijke maar toch opgezochte zoekwoorden!

ekaterina panikanova - Sorry, maar ik ben niet Russisch, ik heet dus geen Ekaterina Panikanova.

kortings code "blogspot" 2009..2013 - Ik heb eens geschreven over een Monki kortingscode (friends4ever) maar die is niet meer geldig, sorry!

lijm mod podge action - Mod podge verkopen ze spijtig genoeg niet bij de Action, kijk eens bij de Pipoos.

 
paperclip klein - Verkopen ze bij de Hema.

"@raymurray.com" loc:be - Huh? Hoe kom je daarmee zelfs op mijn blog uit?

zeemeerminnenhaar blog - Helaas gaat deze blog niet over zeemeerminnenhaar. Je zult verder moeten zoeken. Annika van The Pineneedle Collective heeft wel zeemeerminnenhaar, misschien kan je daar eens gaan kijken.

hangmatstandaard bouwtekening (weeral!) - Er zijn al meerdere mensen met deze zoekterm op mijn blog gekomen. Waarom?

boekje+van+de+action - Wie er met deze wijze woorden op mijn blog is uitgekomen is me een raadsel.

brief+schrijven+naar+sanna - Sanna wie?

Ja, lach maar, maar jullie zijn wel degene die deze dingen hebben opgezocht.

5 opmerkingen:

  1. Ha, die laatste is raar, weet je, ik had vorig jaar een penvriendin uit Finland die Sanna heette ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig artikel! Hoe kan je die zoekwoorden bekijken? Ik zou ook wel eens willen zien hoe mensen op mijn blog komen :)

    Veel liefs, Ilah (ablogbyilah.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je bij je statistieken (bij blogger.com) kijkt staan ze onderaan :)

      Verwijderen
  3. Grappig!
    Jij moet er ooit over geschreven hebben want ofdan zouden ze toch niet op je blog uitkomen? :p

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor! Als je op Google iets opzoekt bv. 'ik zoek een penvriendin' gaat hij ook zoeken naar 'penvriendin' 'schrijven' 'ik zoek' 'brief' enzovoort. En kom je misschien door de 'ik zoek' op kapaza uit :)

      Verwijderen