21-07-13

Véél nieuwe brieven


 
Deze brief kreeg ik van Mo, ik was heel blij met haar brief omdat mijn maandloon erbij zat. Ik was wel wat teleurgesteld dat het maar 1 cent was... Tja, als inspiratiebron verdien je niet erg veel, he?
 
 
Deze brief stuurde ik naar Samantha, bij de brief deed ik een kopie van mijn eerste Nederlandse minizine 'The Broken teacup: het zine', originele naam, toch? :)
 
 
Deze brief was voor Emma. De brief heb ik getypt op mijn typemachine, kijk eens hoe weinig typfouten er in staan! Ik begin het al een beetje te leren!
 
 
Dit is de brief die ik terugkreeg van Emma, de brief zat deze keer supergoed ingepakt, want de vorige brief die ik van haar kreeg was onderweg opengescheurd!
 
 
(Oeps! Ik zie ineens dat deze foto's super donker zijn! Sorry...) Hier zie je alweer mijn lievelingsquote bij een brief zitten :)

4 opmerkingen:

  1. Haha, ik zit hier een beetje rustig je blog te lezen en zie opeens dat je ook met Elyssa schrijft! Zij zat dit jaar bij mij in de klas, het is echt een supermeid! Love her <3<3 Haha, best wel toevallig ;)
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lise je praat hier met je baas.
    Omdat je zeurt dat je niet genoeg loon krijgt,krijg je helemaal niks meer!
    Nu heb je je lesje wel geleerd he?

    Haha,nu weet ik wat ik later wil worden...baas! Just kidding.
    Je krijgt nog een brief van mij,want ik heb dingetjes om het te versieren.

    Tot schrijfs!

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeeee! IK NEEM HET TERUG! IK NEEM HET TERUG! :)

      Verwijderen
  3. Hey Lise, sorry dat ik nog altijd geen brief heb kunnen terugschrijven :( maar je kan je brief verwachten tegen het einde van de vakantie! Ik beloof het :3 & ouh, Amber, mijn Bambi is ook een supermeid! :)♥

    BeantwoordenVerwijderen