04-07-13

Things I Love: geverfde zonnebrillen en mislukte rijlessen


♥ Mijn nieuwe blouseje, dat ik op dezelfde rommelmarkt kocht als de schoenen in mijn laatste TIL.

♥ Deze geDIYde zonnebril van P.S. I Made This die ik binnenkort ga namaken. In de H&M heb ik de perfecte zonnebril al gevonden, nu hoef ik hem alleen nog te schilderen met nagellak! Ik ga er denk ik stipjes op schilderen, of kleine driehoekjes.

♥ Het nieuwe Moon Magic Zine is uit!

Deze blog volg ik vanaf nu ook, ik vind alle blogposts echt heel mooi geschreven en de foto's geven zo'n leuk vintage gevoel af!

Book Paintings by Ekaterina Panikanova painting installation collage books
Ekaterina Panikanova

♥ Deze schilderingen, gemaakt op tientallen (misschien zelfs honderd) boeken zijn gemaakt door Ekaterina Panikanova. Ik vind het deel met het konijn het leukste, de taarten en de fiets vind ik ook heel leuk!

♥ Alle foto's van de Lazy Oaf lookbooks zijn zo mooi! Ik wil al hun kleren hebben :(

♥ Dat maar liefst 2 personen met de zoektekst  'hangmatstandaard bouwtekening' op mijn blog uitkwamen, haha!

A Dizzying Day At Disneyland
Made U Look voor Gala Darling

♥ Door deze foto's wil ik zooooo graag naar disneyland!


♥ Dit tekstje vind ik zo mooi! Ik vond het op The Wandering Collective, ik denk dat ik het ga laten printen op een t-shirt of een tas!

Dit paardje, dat eigenlijk een kruising is tussen een paard en een zebra, vind ik zo lief!

♥ Een jongen die tijdens de rijles tegen de boom aan onze kant van de straat én tegen de boom aan de andere kant van de straat wist te rijden terwijl hij probeerde om te draaien. Daarna heeft hij het opgegeven (of mocht hij niet meer proberen van de rij-instructeur) en is hij maar gewoon verdergereden.

♥ Deze krijttekening van Nikos Gyftakis! Het lijkt me echt een superleuk idee om zelf een tekening te maken en hem in te kleuren met allemaal gekleurde, gekrulde lijnen!

Swirling, Psychedelic Self Portraits by Nikos Gyftakis portraits painting
Nikos Gyftakis

4 opmerkingen:

  1. Hmm, mijn reactie is precies verdwenen. (Ik hoop dat jij hem niet verwijdert heb en ik me hier nu totaal belachelijk maak en jou bovendien ook nog op de kast jaag) Dus, wat ik wou zeggen: die zonnebril dat je wil maken heb ik ook al eens gemaakt. Er staat een bericht over op mijn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, ik heb je reactie niet verwijderd :) Ik was laatst wel wat aan het prutsen met blogger, dus miss komt het daardoor? Ik ga meteen op je blog kijken, misschien vind ik wel wat inspiratie voor mijn zonnebril!

      Verwijderen
  2. Ohhhhh, die schildering op die boeken is geweldig, zo creatief!
    Ik heb je een tijdje terug ontdekt, hoe? Lees mijn artikeltje!
    Zou je dus even dit artikeltje eens willen lezen? ( http://polishyourworld.blogspot.be/2013/07/een-kort-artikeltje.html )
    Er komt een stukje over jou in!
    Bedankt!
    Liefs, Dzinh xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's heb je zeg! jammer van je rijles maar dat is onderhand wel goed gekomen toch?

    BeantwoordenVerwijderen