25-07-13

Pastel Polka Dots gaat weer weg...

 
Dit is misschien een beetje raar, omdat Pastel Polka Dots nog niet zo lang bestaat maar ik heb nú al geen zin meer om al mijn posts nog eens naar het Engels te vertalen, en ik ging Pastel Polka Dots eigenlijk ook gebruiken om mijn Engels wat te oefenen maar mijn Engels is toch al perfect (haha, nee hoor) dus heeft mijn Engelse blog eigenlijk geen zin meer. Voorlopig ga ik de blog nog niet verwijderen, de posts die ik al vooruitgepland had zullen daar nog in het Engels op komen maar daarna ga ik waarschijnlijk het hele Engelse deel van de blog laten vallen.

En om het nog eens wat ingewikkelder te maken ga ik de Pastel Polka Dots header houden en hier op de blog plaatsen. Pastel Polka Dots en The Broken Teacup worden dus samengevoegd tot één rare, totaal op niks trekkende combinatie. That's right. De link blijft the-broken-teacup, de theekopjes aan de zijkant blijven staan máár de naam van deze blog is nu Pastel Polka Dots.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen