24-07-13

Mijn vakantie-aan-zee plakboek

Na lang twijfelen hebben mijn ouders besloten dat we toch 2 weken naar de kust gaan dit jaar! Ik ben echt superblij :) Al een paar vakantie's lang neem ik een klein 2.50 € boekje van het boekenvoordeel mee op vakantie. Waar ik het voor gebruik? Om allemaal leuke vakantie-dingen in op te schrijven, summer playlists in te noteren, dingen in te plakken, om rare tekeningen in te maken,... Ik heb al wat blogpostboompjes geplant voor wanneer ik op vakantie ben, die zullen allemaal over mijn vakantie-plakboek gaan! Willen jullie alvast een paar pagina's zien?






Wanneer ik op vakantie ben krijgen jullie meer te zien!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat is dit een leuk idee zeg!! Echt geweldig! En wat ben je creatief! Heel erg mooi om te zien! En dat inspireert mij dan weer om ook een dergelijk boekje te gaan maken als we over een paar weken langs de Franse Kust gaan trekken :-) Dus dank je wel voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik hou dit jaar ook een Travel Journal bij, en ga ook naar de kust op vakantie, gewoon lekker twee weekjes in Nederland. Wat voor boekje koop je dan? Ik heb een lichtbruin blanco boekje van Ebay :)

    BeantwoordenVerwijderen