13-07-13

Leuke koopjes op kapaza.be (onder 20 €!)



1 2 3456789

Zoals ik in een vorige post al zei ga ik heel graag naar de Think Twice in Anwerpen! Ik vind er altijd wel iets leuks om mee naar huis te nemen om direct aan te doen, of om het met mijn schaar en naaimachine aan te passen totdat het precies mijn smaak is. Ik vertel jullie geregeld wanneer er kortingsdagen zijn bij de T2, maar ik heb al gemerkt dat sommigen van jullie niet naar de T2 (kunnen) gaan omdat A. het te ver reizen is, of B. je gewoon niet erg fan bent van vintage winkels. Dus hier een post speciaal voor jullie:
Ver reizen of rekken vol kleren doorzoeken niets voor jou? Dan is hier de lijst vol met leuke kleren/spullen op kapaza.be. Zo kun je online, maar toch vintage shoppen! En heb je al meteen een hele lange lijst vol met leuke kleren om uit te kiezen.

Zijn jullie van plan om één van deze dingen te kopen? Willen jullie meer van dit soort berichten zien?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen