09-07-13

Give-aways waarmee je superleuke dingen kan winnen!

 


De eerste give-away die ik jullie ga laten zien is die van Daydreamer, ze geeft een heel leuk blauw shortje weg. Het shortje is maat UK 10.
20130705a

De tweede give-away is die van Blythe Life, waarbij je een handgemaakt blythe/pullip vestje kan winnen. Ik weet niet of iemand van jullie een Blythe heeft maar het is toch zeker de moeite om eens bij Blythe Life te gaan kijken! Misschien word je wl ge├»nspireerd om een Blythe te kopen?

Meer give-aways volgen binnenkort.

Wisten jullie al dat vandaag alle kleding en accesoires bij de ThinkTwice in Antwerpen maar 2 euro kosten? Ik ben 's ochtends al gaan kijken, toen was het nog niet druk. Er zijn nog superveel leuke kleren over!

3 opmerkingen:

  1. Waarom o waarom woon ik niet in Antwerpen?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eva, ik ben het helemaal met je eens!
      Waarom?? Maar ik moet wel maar 20 min. rijden naar Antwerpen ;)
      Leuk artikel!

      Verwijderen
    2. Ik moet zelf ook 15 minuten fietsen hoor :) Maar het is een makkelijke weg, dus het valt wel mee.

      Verwijderen