02-07-13

Een kijkje in mijn kamer...


Vandaag wilde ik eigenlijk buiten foto's gaan maken maar omdat het zo hard regende is dat niet gelukt. Ik ben een dagje binnen gebleven en heb voor de verandering eens foto's van mijn kamer gemaakt (en ze niet bewerkt, ook voor de eerste keer). De meeste foto's zijn gemaakt van mijn tijdschriften-muur, die beplakt is met pagina's uit oude Franse boeken, plaatjes uit tijdschriften, foto's en veel papiertjes die ik van penvriendinnen kreeg. De foto hierboven is de enige foto die niet in mijn kamer is gemaakt, maar ik kon geen ander bericht bedenken waar ik hem bij zou kunnen zetten, dus nu staat hij hier :)



Mijn kamer hangt vol met zinnetjes uit sprookjesboeken, ook mijn lievelingsquote 'if your dreams don't scare you, they're not big enough' vind je vaak op mijn muren terug.


Al mijn haarstrikjes hangen aan een touw aan mijn vensterbank, mijn kettingen hangen ook daaraan of aan duimspijkers in de muur.





Ondertussen heb ik mijn muur al wat veranderd, ik heb er veel afgehaald, en nog meer weer opgehangen. Willen jullie meer foto's van mijn kamer zien?

2 opmerkingen:

  1. Heeft het daar geregend? Hier scheen de zon de hele dag en was het 25 graden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij scheen de zon ook heel de dag en nu kijk ik buiten en het regent :)
    Leuk artikel!

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen