23-06-13

Watch with glittering eyes...


Laatst vond mijn moeder deze juwelen terug in een oud juwelenkistje van haar, sommige van de juwelen waren vroeger van mij (die van plastic ;) ), en sommige waren vroeger van haarzelf. Ze heeft ze nu aan mij gegeven, ik denk niet dat ik ze ooit ga aandoen, maar ze zijn gewoon ZO leuk, gewoon om te hebben!

My mom found these jewels in an old jewellery box of hers, some of the bracelets used to be mine (the plastic ones ;) ), and some of them used to be hers. She gave them to me as a present! I don't think I'm ever going to wear them but they're just SO PRETTY!


Deze ketting vind ik zelf erg mooi! Hij ziet er uit alsof hij ooit van een prinses is geweest :)


Deze armbandjes vind ik ook heel leuk! Op de foto kan je het niet zien maar het lijkt net alsof de bovenste armband licht geeft, omdat hij van een speciaal materiaal is gemaakt, zoals van een fluovestje (rare vergelijking, haha).

1 opmerking:

  1. Very pretty xoxo

    http://thepersephonecomplex.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen