12-06-13

Vreemde zoekwoorden #2

site:blogspot.com panty - Ja, ik snap helemaal wat je bedoelt.

briefje 50 - Hmmm...

cadeau hint - Ik weet het niet, een poedel misschien?

strijkkralen vastmaken - Euh, gewoon met een strijkijzer eroverheen gaan. Daarom heten de kralen ook strijkkralen, omdat je ze vastmaakt door eroverheen te strijken...

kan je kranten op schoenen plakken - Ik geloof niet dat ik hier ooit al over geschreven heb maar: Ja, natuurlijk! je kan vanalles op je schoenen plakken als je Mod Podge of andere sterke (textiel) lijm gebruikt.

hoe mijn brief papier omranden - Met gedroogde bloemen, tekeningetjes, waterverf, stickers,...

diy cadeau in lijst - Aha! Persoon die 'cadeau hint' intikte en op mijn blog uitkwam: je krijgt dus waarschijnlijj iets in een lijst.

diy knopen - Deze DIY heb ik al eens gezien! Je zaagt kleine stukjes hout van een dikke tak (ong. 2.5 cm dik) en boort er dan 4 gaatjes in. Ta-daah!

heimarlouwrites - Ja, zij heeft ook een blog.

mandjes action - Ik denk wel dat ze bij de Action mandjes hebben, ze hebben er ongeveer alles.

schattige lammetjes - Sorry! Mijn lammetjes achtergrond heb ik een paar weken terug vervangen door deze nieuwe met stipjes!

eendensticker - Euhmmm..

Only for dutch readers, sorry!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen