05-06-13

Things I love: zeemeerminnen en zonnebrillen

Deze schoenen kocht ik op de rommelmarkt in Mortsel voor maar 10 €!
I bought these shoes for only 10 € at a flea-market!


De haarkleur van Anika van The Pineneedle Collective. vind ik echt geweldig! Ik wil ook zeemeerminnenhaar :)
I love Anika (The Pineneedle Collective) 's hair color!

The Pineneedle Collective
Dit artikel + filmpje waarin uitgelegd word hoe je een glitterende vloer kan maken!
This video in wich they explain how to make a glitter floor!

Ik wil deze zonnebrillen die ik zag op instagram echt heel graag hebben! De laatste, met de witte parels lijkt me een leuk DIY-project.
I want to have these sunglasses I saw on Instagram! They're so beautiful!

instagram

Deze illustratie, een hert met sokken aan, haha! Ik had hem al eens eerder zien ronddwalen op internet maar nu heb ik uitgevonden wie hem gemaakt heeft.
This deer with socks on! It's amazing isn't it?


Charmaine Olivia
Deze ringen zag ik op tumblr, ik weet niet waar de foto origineel vandaan komt maar als iemand de bron van de foto kent wil ik het graag weten. Ik ben echt al zo lang op zoek naar een ring met een turquoise steen!
I saw these rings on tumblr, does anyone know where I can buy a ring like these? I have been looking for these rings for so long! 

tumblr.com
Deze rok, ook van tumblr vermoed ik.
tumblr.com

3 opmerkingen:

  1. Die zonnebril met die parels is zeker leuk! Leuk artikel.

    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. truly love your blog :) thank you for following me, of course I'm following right back.

    Holly xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAT? DAT ZIJN MIJN SCHOENEN! Ze zitten zo goed ^_^
    Ik heb ze helaas niet op een rommelmarkt gevonden :)

    BeantwoordenVerwijderen