01-06-13

The Drawing Project #1


Dit is dan de eerste tekening van het tekenproject op mijn blog! Op dit moment is er nog niemand die met me meedoet maar hopelijk komen er meer deelnemers bij tijdens het voorbijgaan van de maand juni. Voor de duidelijkheid zal ik de werking van het project nog eens uitleggen:

Het tekenproject is er om je op gang te zettten om meer te tekenen doorheen de maand juni. Je kan elk moment meedoen en ook elk moment stoppen, het is natuurlijk wel het leukst om het een hele maand vol te houden  :)
Ik heb besloten om om de 2 dagen een tekening te maken en te posten, maar jullie mogen zelf kiezen wanneer jullie je tekeningen maken bv. 1 tekening om de 2 dagen, om de 4 dagen, om de week,...

Je kan je tekeningen inscannen of fotograferen maar je mag ze ook op instagram zetten met de hashtag #thedrawingproject, om het wat makkelijker te maken.

Here it is! My first drawing for the drawing project on my blog! At this moment I'm the only one participating, but you can still join me! Click here for more information on the project.

2 opmerkingen:

  1. I'me in! ;)
    Leuk project!!
    Maar ik ben ergens in Juni op vakantie (ik mail je)
    dan kan ik niet meedoen...
    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lise,

      Ik kan toch niet meedoen want ik zit midden in de examen :s

      Xx Mo Xx

      Verwijderen