29-06-13

Pastel Polka Dots


Jullie weten waarschijnlijk al dat ik mijn blogposts meestal in het Nederlands schrijf, met een korte vertaling in het Engels. Dit gaat vanaf nu veranderen! Ik heb besloten om deze blog volledig in het Nederlands te schrijven, en op een andere blog (Pastel Polka Dots) zal ik al mijn berichten in het Engels maken. Ik vind dit een betere oplossing i.p.v. deze blog gewoon tweetalig te laten, want dit vond ik nogal verwarrend/onordelijk/... Dus binnenkort -de blog is op dit moment nog onder constructie-  kunnen alle Engelse lezers (of de Nederlandse lezers die hun Engels willen verbeteren) terecht op de blog 'Pastel Polka Dots'!

You all probably know I write my posts mainly in Dutch, with a small wrap-up in English at the end of each post. This is about to change! I decided to keep this blog in Dutch and make another blog (Pastel Polka Dots) in English. At this moment the new blog is still under construction, so you won't find any posts, pretty side-bar things, header on there yet. Not that you can't go take a look or anything :) So soon all English readers can read this blog in English at 'Pastel Polka Dots'!

Om deze post te beeïndigen heb ik nog een vraagje, welke van bovenstaande lettertypes vinden jullie het mooiste, als nieuwe header voor Pastel Polka Dots?

Which font do you like best for the Pastel Polka Dots header?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Ik vind de 3de en de laatste het mooist.

    Xx Mo Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste vind ik heel mooi (:
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen