16-06-13

Nieuwe header!



Dit korte bericht schrijf ik om even te zeggen dat ik een schitterende nieuwe header heb! Hij is dit keer helaas wel zonder glitters maar die zitten er de volgende keer zeker weer bij! Ik ga in de vakantie (jeeeey, het is bijna vakantie!) nog wat dingetjes tekenen om bij mijn layout en/of header te voegen, want nu vind ik mijn blog net iets te leeg.

I've got a new header! It's isn't glittery like my last layout but I still like it though. Maybe I'll add some hand drawn details later on. Does anyone have more ideas for a new layout?

Heeft iemand nog ideeën voor een nieuwe layout? Zou ik de theekopjes aan de zijkant houden of weg doen?

4 opmerkingen:

  1. Houden die kopjes! En wanneer het vakantie is ga ik ook wat sleutelen aan mijn lay-out. Op zo'n momenten zou ik willen dat ik een ubernerd was met een passie voor informatica ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh echt mooi! En houden die theekopjes, die zijn tof!
    Liefs!
    http://beautycara.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute photo. Thanks for sharing! Xo, M&K at brewedtogether.com

    BeantwoordenVerwijderen