07-06-13

Enveloppen swap met zines,tekeningen,knipsels en wat je maar wilt


 


Gisteren was ik aan het rondkijken op swapbot en kwam ik op het idee om een swap te houden, niets speciaals met 20 mensen dat helemaal georganiseerd moet worden, gewoon een simpele swap waarbij 2 mensen iets ruilen (één daarvan ben ik dus, hè). Dit zijn een paar voorbeelden van dingen die makkelijk in een envelop kunnen:

-(mini)zines
-tekening*
-knipsels, mooie stukjes papier, kaartjes,...
-zelfgemaakte armbandjes (een stuk of 3)
-stickers
-dingen met het thema 'glitter', 'sterren & maan', 'persoonlijk'

*Tja, een tekening is bij mij niet echt alleen getekend, meestal is een groot deel geknipseld (is dat een woord?), geplakt, getypt, geschilderd,... maar er zitten meestal ook geschreven dingen bij.

Het plaatje bovenaan is mijn tekening van 5 juni voor mijn tekenproject, je kan nog altijd meedoen!

En dan nu de grote vraag :
wil iemand iets met me swappen?

I'm holding a swap soon! But it's only for the Dutch readers, sorry!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb binnenkort een snailmail actie op mijn site. Misschien kan je daarmee mee doen. www.s-diary.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, Ik heb heel veel aan dit artikel gehad! bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen