21-05-13

Tip van een modeblad: Dames, draag nooit kleren die je kat in paniek brengen - wishlist


1. Vossen T-shirt - Pretty Sucks 2. Blauwe pomponnen trui - Monki 3. Bloemenjurk - Ruche 4. TROOPA Veterlaarsjes - Steve Madden 5. It's what's on the inside... armband - Etsy 6. Pastelkleurige nagellak

Ik wil de blauwe trui van Monki echt heel graag hebben, de Steve Madden schoenen ook! Maar ik heb niet genoeg geld voor beide ( 20€ + 78€ = 98€...) dus zal ik moeten kiezen welke van de twee ik het liefste wil. Ik denk dat ik voor de Monki trui ga gaan, bij Monki is alles altijd snel uitverkocht en dan kan ik achteraf de schoenen nog kopen, wat vinden jullie?

Als laatste heb ik ook nog een liedje voor jullie (mijn lievelingsliedje van dit moment ) dat perfect bij de vossen t-shirt in de wishlist past, Youth van Foxes (Adventure Club remix).

3 opmerkingen:

  1. die vossent-shirt is zooooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog, en geweldige blog titel, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En ik heb een vraagje, hoe heb je die back to top button gedaan? :) Ik wil er ook een, maar het lukt niet ;p
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen