26-05-13

Things I Love

Ja, jullie hebben het goed gezien -of jullie zijn nu heel verward- ik heb de naam van deze column (heet dat alleen zo in een tijdschrift?) van 10 Things That Made Me Smile veranderd naar Things I Love, wat eerst de naam van de maandelijkse wishlist op mijn blog was. Ik vond '10 Things' nogal stom worden omdat het altijd zo hetzelfde was, elke maand precies 10 dingen bij elkaar zoeken... Nu kan ik gewoon alles opnoemen wat ik leuk vind die maand :)
Het zijbalkje (die kant op ->) is nog niet veranderd in TIL, om het allemaal nog wat verwarrender te maken, haha!

Did you notice I changed the title of this column (10 things ) to 'Things I Love'? Well, I did :) It could be a bit confusing since I didn't change the side image (this way ->) to TIL yet.

Moon Magic Zine: een online tijdschrift, geschreven door 2 Nederlandse meisjes van 15 jaar, waar je nu ook zelf iets kan inzenden dat dan misschien in het tijdschrift komt. Misschien dat ik zelf nog iets stuur, vandaag (20 mei) is de laatste dag dat je iets kan inzenden voor het zine met het thema 'Space' (wat ik trouwens een heel leuk thema vind!) maar ik ging vandaag eigenlijk ook nog een brief schrijven naar Mo, dus ik weet het nog niet zeker. Ik heb al wel een leuk idee voor een tekening ;)

Moon Magic Zine, an online magazine written by 2 dutch girls. I really want to make my own online magazine sometime!

plaatje van mijn instagram
 
Zelf minizines maken! Het is echt heel leuk om te doen! Eerst maak je een zine van 1 blad papier, dat doe je zo, dan kopiër je hem een paar keer (het origineel hou je bij) en kan je de kopies ruilen met swapbot! Ik doe binnenkort mee met de swap 'Zine in a new style', gaat er nog iemand meedoen?

Making my own minizines! They're really fun to make, and you can swap them with Swapbot when you're done.

Deze supergoedkope Moleskine boekjes, ze kosten maar 7,95€ voor 3 STUKS ! normaal betaal je voor één zo'n boekje minstens 10€!

These really cheap Moleskine journals!


 De Caran D'ache potloden die eerst van mijn oma, toen van mijn moeder, en nu van mij zijn! Spijtig genoeg zijn er al een paar potloden op geraakt, vroeger ging ik altijd naar de Docks samen met mijn moeder om nieuwe potloden te kopen maar die winkel is vermoedelijjk failliet gegaan. Kent er iemand een winkel in België waar ze Caran D'ache verfpotloden verkopen?

My Caran D'Ache pencils :) Some of them are getting a bit small tough...



De laatste tijd hou ik echt van wazige foto's, ik heb echt geen idee hoe ik erop gekomen ben maar goed. Dit is dus één van mijn vele bewogen foto's, gemaakt met mijn iPod touch. Normaal zit ik niet met mijn schoenen aan op mijn bed hoor, het was alleen voor de foto en ik had mijn schoenen heel goed afgekuisd, beloofd ;)

Making blurry photo's with my iPod touch, it's really easy to make! Just wave your iPod/camera around when you're taking a picture.



Mijn nieuwe (glitter!)nagellak van de H&M, want nagellak heb je nooit genoeg, toch?

My new purple glitter (!) nailpolish from H&M.

Ook deze kussentjes mogen niet op mijn lijstje ontbreken! Ik zag ze laatst bij I Spy Diy en wist meteen dat ik ze moest namaken! Ik denk wel dat ik de figuren niet met transferpapier maar gewoon met zwarte stof op de kussens ga naaien.

And at last these pretty DIY-ed cusions by I spy diy.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen