07-05-13

SNAILMAIL: Elke dag wachten op de postbode

 

Deze brief verstuurde ik naar Emma. Misschien kennen jullie haar al van haar blog, Live Life Creative? Emma is één van mijn nieuwste penvriendinnen, ja, 'één van' je geloofd echt niet hoeveel nieuwe penpals ik er de laatste tijd bijgekregen heb! Ik lees een paar dagen mijn e-mails niet en ineens BAM! Zit mijn inbox vol met snailmailvragen. Niet dat ik erover klaag hoor ;) Ik vind het hartstikke leuk dat ik ineens zoveel penvriendinnen erbij heb. Maar het heeft ook wel een nadeel: ik moet nog zoveel brieven schrijven en heb deze week examens (Frans en Engels) dus gaat het waarschijnlijk wat langer duren voor ik terugschrijf. Sorry daarvoor!


 
 
Dit jaar kreeg ik voor mijn verjaardag een heleboel leuke spulletjes, waaronder deze pons waarmee je zelf tags kan maken! Ik heb de pons op het plaatje hieronder maar dan in het groenig-blauw. Ik vind hem echt superleuk! Vooral omdat ik echt heel erg van tags en kaartjes hou, nu hoef ik er geen tonnen geld meer aan uit te geven (want zeg, wat kosten die dingen veel!) en kan ik ze gewoon zelf maken!
 
Wooldurham.com

1 opmerking:

  1. Wat handig, die pons! Ik vind het ook fijn om brieven te schrijven, maar ik zit ook heel erg in tijdsnood door mijn studie, dat is echt jammer.

    Liefs, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen