12-05-13

Een dagje in de tuin - foto's

Vandaag was het eindelijk weer eens warm buiten! Ik besloot dus om mijn fototoestel boven te halen en lekker buiten in een topje en shortje wat mooie foto's te maken (en te bruinen, haha!).
Nadat ik foto's had gemaakt in mijn tuin wilde ik nog even gaan wandelen om foto's te maken van alle mooie bloesem die ik dan tegen zou komen maar net wanneer ik op het punt stond te vertrekken begon het keihard te regenen... De wolken houden niet van mij :(


Om te beginnen, de kat van de (achter)buren die net wakker word van d'r middagslaapje en daarna even op het gras gaat zitten om heel geïnteresseerd naar de bloesem te staren.

 
 

Als je jezelf afvraagt waar de kat op ligt, dat is dus onze hangmat-standaard.
 


 
Toen liep de kat (haar naam is Kira, mooie naam hè?) weg en moest ik dus maar iets anders gaan doen. Vinden jullie het ook zo moeilijk om fatsoenlijke foto's van katten te maken?

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! En vooral die laatste is erg leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke foto's! Die kat is echt heel erg cute:) x

    BeantwoordenVerwijderen